Serviceinnovation 2020: På fire heldagsseminarer stiller vi skarpt på ledelsesmekanismer og værktøjer, der styrker udvikling og innovation af din serviceforretning.

Serviceinnovation 2020: På fire heldagsseminarer stiller vi skarpt på ledelsesmekanismer og værktøjer, der styrker udvikling og innovation af din serviceforretning.

På fire heldagsseminarer stiller vi skarpt på ledelsesmekanismer og værktøjer, der styrker udvikling og innovation af din serviceforretning. Udviklingsforløbet er for servicechefer og nøglemedarbejdere i industrien. 
 

Sæt fokus på service 

Har du behov for at drøfte udvikling af service og få indsigt i hvordan andre virksomheder arbejder
med forretningsudvikling?

Hvad betyder Internet of Things, digitalisering og mindustri 4.0 for serviceforretningen – og hvordan
implementerer jeg det?

Hvordan skal min fremtidige forretningsmodel se ud, og hvordan synliggør jeg den i min egen
organisation?

Program

25. april 2018: Service som skaber merværdi for kunderne og bundlinje for virksomheden

Vækst opnås blandt andet ved at forstå kundens forretning og bidrage med løsninger, der gør kunden succesfuld.

Få værktøjer til at forstå kundens kerneproblemstilling som sætter fokus på:

  • Serviceløsninger som tager udgangspunkt i kundens forretning og ”pains”
  • Identificerer ”gains” og værdier for kunden
  • Nye services som hjælper med at gøre kunden succesfuld

13. juni 2018: Digitalisering og nye serviceløsninger

Data og teknologiske løsninger giver betydelige muligheder, men samtidig store udfordringer for virksomhed og ikke mindst serviceorganisationen.

Få indsigt i hvordan data og teknologi kan medvirke til at videreudvikle serviceforretningen ved blandt andet at:

  • Benytte installeret base og kundeinformation
  • Værdisamarbejde og nye forretningsmodeller
  • Internet of Things, digitalisering og apps

6. september 2018: Økonomisk argumentation for service

Hvordan flyttes fokus fra pris til udvikling af løsninger, som skaber merværdi for kunden?

Med eksempler og cases belyses værdien af at kunne opstille business cases ved blandt andet at sætte fokus på:

  • Servicepakken og modulering
  • Fra gratis support til betalt service
  • Prissætning gennem cost + markedspris

7. november 2017: Serviceorganisationen der kan understøtte nye servicemodeller

Innovation og nye forretningsmodeller vil efterspørge andre kompetenceri serviceorganisationen.

Vi stiller blandt andet skarpt på:

  • Hvordan får man afdelingen med på servicerejsen
  • Optimal udnyttelse af afdelingens ressourcer
  • Hvordan får man fat i den rigtige medarbejder til morgendagens service

Datoer og programmet for de enkelte seminarer kan downloades her.

 
Seminarerne afholdes i Fredericia
den 25. april, 13. juni, 6. september og 7. november 2018 – alle dage fra kl. 8:30 – 16:00. 
Tilmeld dig foroven til alle 4 seminarer, og du vil senere modtage en faktura.
Prisen er 6.300 kr. ex. moms og dækker deltagelse i alle fire seminarer. 

Om Serviceinnovation 2020

Forum for leder og nøglemedarbejder i service
Serviceinnovation 2020 blev etableret i 2015 og er for dig, der arbejder med service og eftersalg primært inden for B2B-virksomheder.

Virksomhedscases
Få indsigt i hvordan andre virksomheder arbejder med ledelse og innovation i service.

Forskning og innovation
CBS og SDU opdaterer dig med trends og resultater fra forskningsprojekter med danske virksomheder. 

Facilitering af Serviceinnovation 2020

Udviklingsforløbet faciliteres af Henrik Blach, der leder Service Platforms aktiviteter for industriens serviceudvikling. Henrik er til daglig Innovationsrådgiver i FORCE Technology. Med en baggrund som marketingdirektør i Rynkeby Foods og Unilever kender han innovationsudfordringer indefra. I udviklingen af nye forretningsmodeller for service arbejder Henrik tæt sammen med forskere fra SDU, CBS og SvendLassen ApS. 

Sagt om Serviceinnovation 2020

Havde vi ikke været med i Servicechefer 2020, ville vi ikke vide, hvad vi skal bruge universiteterne til. Det har været en øjenåbner for os – og det tror jeg også det har været for de andre virksomheder.
Servicechef Carsten Lund, Schur Technology A/S

Vi har lavet nogle øvelser, hvor vi skulle sætte os ind i en problemstilling og perspektivere den over på vores egen virksomhed. Det var meget givtigt.
Servicechef Rasmus Vind Ebbesen, Hydraulico A/S

Det bedste ved Serviceinnovation 2020 er gruppen af mennesker, og de erfaringer de bidrager med. Vi har allerede brugt mange af de input vi har modtaget under forløbet. Især det med at tage sig tid til medarbejderne i det daglige.
Servicechef Jimmi Olsen, ODIN Maskinfabrik A/S

 

  • På fire heldagsseminarer stiller vi skarpt på ledelsesmekanismer og værktøjer, der styrker din serviceforretning.

  • Sted
    Trinity Hotel Konferencecenter, Gl. Færgevej 30, Snoghøj, 7000 Fredericia
  • Tidspunkt
    Onsdag, 25. april 2018 - 8:30 til Onsdag, 7. november 2018 - 16:00
  • Pris
    6 300 kr.
    Prisen er ex. moms og dækker deltagelse i alle fire seminarer. Faktura fremsendes ved tilmelding
  • Type
    Udviklingsforløb
  • Kontaktperson
    Henrik Blach
    - hrb@force.dk
  • Relevant for
    Servicechefer og nøglemedarbejdere i industrien
  • Brancheområde
    Service i industri og handel
    Videnservice (konsulenter og virksomhedsrådgivere)
  • Arrangører
Scroll to Top