På fire heldagsseminarer stiller vi skarpt på ledelsesmekanismer og værktøjer, der styrker udvikling og innovation af din serviceforretning. Udviklingsforløbet er for servicechefer og nøglemedarbejdere i industrien.
Har du behov for at drøfte udvikling af service og få indsigt i hvordan andre virksomheder arbejder
med forretningsudvikling?
Hvad betyder Internet of Things, digitalisering og mindustri 4.0 for serviceforretningen – og hvordan
implementerer jeg det?
Hvordan skal min fremtidige forretningsmodel se ud, og hvordan synliggør jeg den i min egen
organisation?
25. april 2018: Service som skaber merværdi for kunderne og bundlinje for virksomheden
Vækst opnås blandt andet ved at forstå kundens forretning og bidrage med løsninger, der gør kunden succesfuld.
Få værktøjer til at forstå kundens kerneproblemstilling som sætter fokus på:
13. juni 2018: Digitalisering og nye serviceløsninger
Data og teknologiske løsninger giver betydelige muligheder, men samtidig store udfordringer for virksomhed og ikke mindst serviceorganisationen.
Få indsigt i hvordan data og teknologi kan medvirke til at videreudvikle serviceforretningen ved blandt andet at:
6. september 2018: Økonomisk argumentation for service
Hvordan flyttes fokus fra pris til udvikling af løsninger, som skaber merværdi for kunden?
Med eksempler og cases belyses værdien af at kunne opstille business cases ved blandt andet at sætte fokus på:
7. november 2017: Serviceorganisationen der kan understøtte nye servicemodeller
Innovation og nye forretningsmodeller vil efterspørge andre kompetenceri serviceorganisationen.
Vi stiller blandt andet skarpt på:
Datoer og programmet for de enkelte seminarer kan downloades her.
|
Forum for leder og nøglemedarbejder i service
Serviceinnovation 2020 blev etableret i 2015 og er for dig, der arbejder med service og eftersalg primært inden for B2B-virksomheder.
Virksomhedscases
Få indsigt i hvordan andre virksomheder arbejder med ledelse og innovation i service.
Forskning og innovation
CBS og SDU opdaterer dig med trends og resultater fra forskningsprojekter med danske virksomheder.
Facilitering af Serviceinnovation 2020
Udviklingsforløbet faciliteres af Henrik Blach, der leder Service Platforms aktiviteter for industriens serviceudvikling. Henrik er til daglig Innovationsrådgiver i FORCE Technology. Med en baggrund som marketingdirektør i Rynkeby Foods og Unilever kender han innovationsudfordringer indefra. I udviklingen af nye forretningsmodeller for service arbejder Henrik tæt sammen med forskere fra SDU, CBS og SvendLassen ApS.
Havde vi ikke været med i Servicechefer 2020, ville vi ikke vide, hvad vi skal bruge universiteterne til. Det har været en øjenåbner for os – og det tror jeg også det har været for de andre virksomheder.
Servicechef Carsten Lund, Schur Technology A/S
Vi har lavet nogle øvelser, hvor vi skulle sætte os ind i en problemstilling og perspektivere den over på vores egen virksomhed. Det var meget givtigt.
Servicechef Rasmus Vind Ebbesen, Hydraulico A/S
Det bedste ved Serviceinnovation 2020 er gruppen af mennesker, og de erfaringer de bidrager med. Vi har allerede brugt mange af de input vi har modtaget under forløbet. Især det med at tage sig tid til medarbejderne i det daglige.
Servicechef Jimmi Olsen, ODIN Maskinfabrik A/S
På fire heldagsseminarer stiller vi skarpt på ledelsesmekanismer og værktøjer, der styrker din serviceforretning.