Kundetrafik i Næstved

Kundetrafik i Næstved

Til dette arrangement om kundetrafik i Næstved, vil du blive præsenteret for en ny kundeanalyse fra Næstved City. Du involveres i planlægning af initiativer, der skal styrke og ændre kundetrafikken.

Styrelsen for Forskning og Innovation gennemførte i november 2016 en intelligent kundeanalyse i Næstved City. Til dette arrangement fremlægges resultaterne og du får svar på spørgsmålene:

  • Hvordan er kundestrømmen i Næstved bymidte?
  • Hvordan er sammenhængen med storcentret?
  • Hvilke persontyper handler i Næstved og hvad er deres værdier?
  • Hvad er kunderne i Næstved glade for og knap så glade for?

Kundestrømsanalysen identificerer bl.a. "døde områder" i bymidten og denne dag er det deltagernes opgave, at deltage i planlægning og aktivering af disse områder. Kundestrømsanalysen gentages herefter (marts 2017), således at effekten af de planlagte aktiviteter kan måles.

Arrangementet er en del af et udviklingsprojekt i Service Platform med det formål, at øge paratheden til brug af data i små og mellemstore byer 

Dagens program:

17:00 - Velkommen

  • Præsentation af de 4 kundetyper i Næstved
  • Kundeadfærd ved Kvickly og Spejdersport
  • Kundestrømmen i Næstved

18:00 - Sandwich og rundvisning i Kählers nyrestaurerede lokaler

18:30 - Workshop
Hvilken intervention kan vi lave for at styrke og ændre kundetrafikken?
Initiativer udvikles i grupper

19:45 - Opsamling og handlingsplan

20:00 - Tak for i aften

Tilmelding og mere info

Tilmelding sker direkte til Næstved Erhverv. Få mere info om tilmelding og arrangementet her

  • Sted
    Kähler Design, Kählersbakken 5, 4700 Næstved
  • Tidspunkt
    Tirsdag, 24. januar 2017 - 17:00 til 20:00
  • Pris
    Gratis
  • Type
    Workshop
  • Kontaktperson
    Thomas Rømer Jakobsen, Næstved Erhverv
    - tej@naestvederhverv.dk
  • Relevant for
    Detailhandel i Næstved og andre interessenter i midtbyen.
  • Brancheområde
    Service i digital detail
  • Arrangører
    Service Platform og Næstved Erhverv
Scroll to Top