Kursus i forbrugerpsykologi - rabat til medlemmer!

Kursus i forbrugerpsykologi - rabat til medlemmer!

På kurset kommer vi omkring de forskellige kundetyper og personligheder, blandt andet hvordan man aflæser kundens adfærd, og hvordan man kan se sin egen butik og personale fra kundens synsvinkel.

Du lærer også om menneskers forskellige reaktionsmønstre, og hvordan du gennem butiksindretning, personaleadfærd og service kan tage højde for kundernes psykologiske forskellig­heder.

Kort sagt, så lærer du hvordan du kan bruge psykologien til at skabe bedre kundeoplevelser gennem butiksindretning, serviceprocesser, kundekommunikation – både skriftligt og mundtligt – og gennem personaleadfærd.

Format
Kurset bygger på læring gennem øvelser, dialog og samarbej­de med underviseren og de øvrige kursister.

Målgruppe
Kurset henvender sig til detailhandel og oplevelsesindustri, der ønsker at optimere forretningen og skabe bedre salg gen­nem dybere indsigt i kunderne og deres psykologi, oplevelser og adfærd.

 

  • Kurset afvikles enten den 6. november 2018 kl. 9-16 eller den 28. november 2018 kl. 9-16.
  • Kurset afholdes på dansk.
  • Medlemmer af Service Platform kan tilmelde sig for 4.900 kr. (Normalpris 5.900 kr.)
  • Tilmelding til rcr@force.dk eller ring på 43250747 / 22697747

 

  • Sted
    FORCE Technology Hjortekærsvej 99 2800 Lyngby
  • Tidspunkt
    Tirsdag, 6. november 2018 - 9:00 til 16:00
  • Pris
    4 900 kr.
    Serviceplatform medlemmer 4.900 kr. Normalpris 5.900 kr.
  • Type
    Kursus
  • Kontaktperson
  • Relevant for
  • Brancheområde
    Service i digital detail
    Videnservice (konsulenter og virksomhedsrådgivere)
  • Arrangører
Scroll to Top